Mladi upi 2019 – Podjetniško-inovacijska delavnica za mlade raziskovalce 30. 5. 2019, Velika predavalnica IJS

IME DOGODKA: Delavnica: Mladi upi 2019 – Podjetniško-inovacijska delavnica za mlade raziskovalce

TERMIN: 30. maj 2019, od 13:00-16:30

LOKACIJA: Predavalnica Mednarodne podiplomske šole Jožefa Stefana

OPIS: Na delavnico vabimo podjetne raziskovalce in študente, dijake, inovativne posameznike in potencialne podjetnike, spin-out time v nastajanju.

Na delavnici bomo predstavili podporne programe in storitve za inoviranje, podjetništvo ter mednarodno sodelovanje, osnove intelektualne lastnine, kako jo pripraviti in zaščititi, da bo primerna za trženje v lastnem podjetju ali preko licenciranja industriji. V praktikumu načrtujemo poslovne modele z uporabo uveljavljenih praktičnih orodij in pripravimo poskusno predstavitev za investitorja.

Dogodek organiziramo v okviru programa subjekta inovativnega okolja za podporo inovativnim, podjetnim raziskovalcem, in drugim posameznikom, ki se navdušujejo ali celo že udejanjajo ideje za trženje tehnologij, z možnostjo ali željo ustanovitve podjetij, oziroma jih tovrstne pobude zanimajo.

Na dogodku predavajo in moderirajo: dr. Levin Pal, Vodja skupine za zaščito intelektualne lastnine, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, mag. Marja Medved, CMEPIUS, skrbnica pobude EURAXESS in Study in Slovenia in mag. Robert Blatnik, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, strokovnjak za odcepljena podjetja, Certified Licensing Professional – CLP (vodja delavnice in moderator dogodka).

REGISTRACIJA: prijava na brezplačni dogodek je obvezna preko Eventbrite prijavnice, kjer si lahko ogledate tudi podrobnejši program delavnice.

Eventbrite prijavnica

Razvoj poslovnih modelov z metodo Design Thinking (2. delavnica) 16. 5. 2019, Velika predavalnica IJS

IME DOGODKA: Razvoj poslovnih modelov z metodo Design Thinking (2. delavnica)

TERMIN: 16. 5. 2019, od 13:30-17:00

LOKACIJA: Institut »Jožef Stefan«, Jamova cesta 39, Ljubljana. Velika predavalnica

OPIS: V okviru podpornih storitev inovativnega okolja IJS organiziramo delavnico Razvoj poslovnih modelov z metodo Design Thinking (2. del).

Na dogodek vabimo podjetne raziskovalce in študente, dijake, pedagoške delavce, inovativne posameznike, podjetnike ali tiste, ki načrtujete podjetje oziroma preverjate tržni potencial (svoje) invencije oz. tehnologije in vas tovrstne pobude zanimajo. Vabljeni tudi vsi, ki iščete pomoč pri preverjanju poslovne ideje ter načrtovanju izvedbe, iskanju tehnološke rešitve, odpravljanju ovir in razvoju podjetja.

V nadaljevalni delavnici razvoja poslovnega modela z metodo Design Thinking bomo podrobneje predstavili metodo s poudarkom na definiciji izzivov in izdelavi prototipov. Izvedli bomo praktikum z uporabo konkretnih primerov izbranih invencij, ki jih udeleženci načrtujejo tržiti in v ta namen razvijajo poslovni model.

Dogodek organiziramo v okviru programa subjekta inovativnega okolja za podporo inovativnim, podjetnim raziskovalcem, in drugim posameznikom, ki se navdušujejo ali celo že udejanjajo ideje za trženje tehnologij, z možnostjo ali željo ustanovitve odcepljenih podjetij, oziroma jih tovrstne pobude zanimajo.

Na dogodku predava: dr. Rok Stritar, doktor ekonomije, ustanovitelj podjetja Kibuba.

Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, Center za prenos tehnologij in inovacij, Institut Jožef Stefan.
dela

REGISTRACIJA: prijave na brezplačni dogodek so obvezne preko prijavnice Eventbrite.

Eventbrite prijavnica

Stand up zajtrk na CTT – 16. maj 2019 – Osrednja tema: Prijavi inovacijo za nagrado 2.500 evrov!

“Stand-up zajtrk – spoznajmo se in spoznajmo mentorja”

16. maj 2019, od 9:00 – 10:30

Institut »Jožef Stefan«. Soba C86 (od vhoda iz Jadranske ulice, po širokih stopnicah, prva soba levo).

Vabimo vas na spoznavni, neformalni “Stand-up zajtrk”.

Pogovorili se bomo o možnostih in vaših idejah za prijavo na nagrado za najboljšo invencijo/inovacijo iz vaše (raziskovalne) organizacije s ciljem razvoja poslovnega modela za licenciranje tehnologije industriji ali lastnega zagonskega (odcepljenega) podjetja.

Tekmovanje za inovacijo z najboljšim tržnim potencialom s poudarkom na predstavitvi poslovnega modela bo letos oktobra potekalo v obliki predhodnega ocenjevanja pisnih prijav in finalnega ocenjevanja petminutnih “pitch” predstavitev. Na 12. Mednarodni konferenci za prenos tehnologij (ITTC), 10. oktobra 2019 na IJS, bo mednarodna ocenjevalna komisija izbrala zmagovalni tim, ki bo prejel nagrado v višini 2.500 evrov. V kolikor boste pred “Stand up zajtrkom” izpolnili predprijavnico z osnovnimi informacijami o vaši ideji, vam bodo strokovnjaki CTT lahko na dogodku že bolj konkretno svetovali glede oddaje končne prijave.

Na “Stand-up zajtrk” so vabljeni podjetni raziskovalci in študenti, dijaki, drugi inovativni posamezniki in potencialni podjetniki. Na dogodku sodelujejo strokovnjaki CTT in vabljeni zunanji strokovnjaki, partnerji CTT, izkušeni podjetniki in bivši sodelavci IJS.

Dogodek organiziramo v okviru programa subjekta inovativnega okolja za podporo inovativnim, podjetnim raziskovalcem, in drugim posameznikom, ki se navdušujejo ali celo že udejanjajo ideje za trženje tehnologij, z možnostjo ali željo ustanovitve (odcepljenih) podjetij, oziroma jih tovrstne pobude zanimajo.

Namen dogodka je, da se (bolje) spoznamo, predstavimo možnosti nudenja podpornih storitev zagonskim podjetnikom in takoj ali kasneje pomagamo z organizacijo mentoriranj in svetovanj strokovnjakov CTT in zunanjih strokovnjakov, izkušenih podjetnikov, članov mreže Prijateljev IJS, ki so pripravljeni svetovati mladim zagonskim podjetnikom.

Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, Center za prenos tehnologij in inovacij, Institut Jožef Stefan.

Organizacija in dodatne informacije: Center za prenos tehnologij in inovacij, Institut »Jožef Stefan«
robert.blatnik@ijs.si / tehnologije@ijs.si

Za udeležbo na dogodku vas prosimo za registracijo preko spodnje povezave.

Registracija

e-mail: tehnologije@ijs.si | spletna stran: http://tehnologije.ijs.si/

facebook: https://www.facebook.com/cttijs/

twitter: https://twitter.com/cttijs

Copyright © 2019 Center za prenos tehnologij in inovacij, Institut Jožef Stefan
All rights reserved.

KT News from ASTP and Partners

Dear Friend,

ASTP conference registration is at unprecedented numbers, so if you are planning to join in, sign up soon as spaces in the venue are limited.The programme looks sensational with speakers attending from all over Europe and beyond, and as we all know it’s the networking everyone loves at ASTP events, so sign up for Dublin in May with ASTP.
Plans are also well underway for this year’s Fall Meeting in Leiden, and we have extended the deadline for proposals, so share our knowledge and experience with your peers at this meeting, where the agenda is in you hands. Contact HQ with your ideas!
As ever, we have lots going on at ASTP, and we hope to see you at one of our events soon.
Laura MacDonald
Chief Executive ASTP
Like Twitter Forward
LinkedIn

Staff Training Week at University of Bologna – 7 – 11 October 2019 (Deadline registration: April 26th)

7 – 11 October 2019    |    Bologna, Italy

STAFF TRAINING WEEK 2019: From Technology Transfer to Third Mission: strategies, organizational models and tools

Join us to the staff training week From Technology Transfer to Third Mission: strategies, organizational models and tools that will be held at the University of Bologna on 7-11 October 2019. 

The course is addressed to University Officers and Managers expert in Technology Transfer, Knowledge Transfer,  Entrepreneurship, Spin-Off, Start Up or involved in various ways in University-Industry collaborations.

The training is intended to explore collaborative University-Industry relationships, both from a political and administrative point of view, their role for future opportunities in industrial innovation, and their impact for business growth.

The program will provide a stimulating and interactive opportunity to:

– network with colleagues from partner universities

– discuss about different methodologies and approaches

– share practices through case studies and poster sessions

Attendance is free of charge.
Deadline registration: April 26th

Innovat&Match 2019 5.-7. 6. 2019, Italija

IME DOGODKA: Innovat&Match 2019

TERMIN: 5.-7. junij 2019

LOKACIJA: Bologna Fair District, Hall 33, Viale Aldo Moro, n. 20 – 40128 Bologna, Italija (6. in 7. junija 2019)

OPIS: V sklopu srečanj na R2B – Research to Business 2019, štirinajste izdaje mednarodne razstave o industrijskih raziskavah in inovacijskih zmožnostih, bodo lokalni partnerji Enterprise Europe Network organizirali dvostranska srečanja Innovat&Match 2019. Priložnost boste imeli spoznati inovativna podjetja, grozde in raziskovalne laboratorije.

Prvi dan bo namenjen italijanskim in evropskim grozdom, medtem ko bosta preostala dneva odprta za predstavnike gospodarstva, mala in srednje velika podjetja, grozde in zagonska podjetja z namenom iskanja novih tehnoloških partnerstev.

Srečanja med poslovno in raziskovalno skupnostjo bodo ponudile vpogled na način, kako lahko rešitve umetne inteligence pripomorejo h ključnim proizvodnim sistemom, pri čemer bodo letošnje nove teme naslednje:

1.    Živila (trajnostno kmetijstvo, kakovost, varnost in sledljivost v procesih, stranski proizvodi, itd.)
2.    Gradbeništvo (inovacije, upravljanje kulturne dediščine, varnost stavb, itd.)
3.    Energetska učinkovitost in trajnostni razvoj (nizkoogljično gospodarstvo, trajnostno naravnane storitve, podnebne spremembe, trajnostna rast v (po)morskem sektorju, itd.)
4.    Kulturna in kreativna industrija (napredne oblikovne in digitalne tehnologije, novi poslovni modeli, tehnologije digitalne kulture, turizem in oživljanje urbanih središč, itd.)
5.    Vede o življenju (nova generacija biomedicine in protetike, tehnologije za zdravo, aktivno in samostojno življenje, itd.)
6.    Inovacije storitev in masovni podatki (prilagodljiva infrastruktura masovnih podatkov za inovativne storitve, Industrija 4.0, storitvene platforme za internet stvari, kibernetska varnost, inteligentne IT storitve, itd.)
7.    Mehanotronika in transport (digitalna in napredna proizvodnja, avtomatika in robotika, napredni materiali v proizvodnji motorjev in mehanotronike, itd.)

Do 15 udeležencev se lahko poteguje tudi za nepovratna sredstva za financiranje potnih stroškov za prisostvovanje na dogodku (do največ 500 evrov na udeleženca).

REGISTRACIJAna dvostranska srečanja je možna do 20. maja 2019 preko prijavne platformeZa možnost pridobitve nepovratnih sredstev za potne stroške je vlogo treba oddati najkasneje do 6. maja 2019 v skladu z razpisanimi pogoji.

DODATNE INFORMACIJE: o samih srečanjih, tematikah in programu srečanj, si lahko ogledate na uradni spletni strani dogodka. V primeru vprašanj se lahko obrnete na kontaktno osebo Centra za prenos tehnologij in inovacij na Institutu ”Jožef Stefan” (dr. Levin Pal, levin.pal@ijs.si).

Danish IP Fair 8. 5. 2019, Kopenhagen

IME DOGODKA: Danish IP fair

POVEZAVAhttps://dipfair2019.b2match.io/

TERMIN: 8. maj 2019

LOKACIJA: Kopenhagen, Danska

OPIS: Danski sejem intelektualne lastnine (Danish IP Fair at the Confederation of Danish Industry) je organiziran z namenom združiti raziskovalce, podjetnike, investitorje in profesionalce s področja proizvodnje na eno-dnevnem partnerskem dogodku. V odprtem sejemskem vzdušju bo predstavljenih 80 primerov priložnosti za investiranje v spin-out ali za licenciranje tehnologij, obenem pa bo organiziran partnerski dogodek z do 450 – vnaprej dogovorjenimi sestanki, na podlagi katerih bodo investitorji in razvojni inženirji imeli priložnost govoriti s podjetniki in raziskovalci o njihovih tehnologijah na področjih “Medtech & Analytics, Biotech & Pharma, Advanced Technologies and Materials, Robotics and Drones”.

REGISTRACIJAhttps://dipfair2019.b2match.io/signup

VSTOPNINA: Ni podatka – najverjetneje brezplačno.

DODATNE INFORMACIJEhttps://dipfair2019.b2match.io/agenda

VEČ O DOGODKUhttps://dipfair2019.b2match.io/agenda

KONTAKTNA OSEBA:  Levin Pal, levin.pal@ijs.si

STANJE PRIJAV NA DAN 1.4.2019: 143 udeležencev iz 5 držav

Obisk visoke predstavnice EASME v Sloveniji 3. 4.-5. 4. 2019, Ljubljana, Maribor, Koper

Med 3. in 5. aprilom 2019 je slovenski konzorcij Enterprise Europe Network (EEN), ki ga koordinira Institut ”Jožef Stefan”, obiskala Marija Popović, predstavnica Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises (EASME).

V treh dneh so se zvrstili različni sestanki in srečanja, kjer se je poleg raznovrstnih tem izpostavilo tudi tematiko, na kakšen način že prepoznane odlike in izkušnje posameznih partnerjev konzorcija (Institut ”Jožef Stefan”, Univerza v Mariboru, Gospodarska zbornica Slovenija, Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije, Mariborska razvojna agencija, Univerza na Primorskem in SPIRIT Slovenija) vključiti v vrednostno verigo, s katero se zagotavlja storitve malim in srednje velikim podjetjem, raziskovalni skupnosti in ostalim akterjem poslovnega ekosistema.

Naj gre za pomoč pri zaščiti in umestitvi intelektualne lastnine v gospodarstvo, iskanje primernih poslovnih partnerjev, pomoč pri pripravi ponudbe ali povpraševanja za poslovno ali tehnološko sodelovanje v podatkovni bazi EEN, organiziranje in obveščanje o mednarodnih kooperacijskih srečanjih in misijah, ali pa kateri izmed preostalih storitev, bo slovenski EEN ostajal zvest svojim načelom, po katerih nudimo podporo slovenskemu gospodarstvu.

O dogodkih in ostalih informacijah, ki bodo temeljili tudi na tem obisku, boste v prihodnje lahko več izvedeli preko medijev EEN – spletna stranFacebook in Twitter.

19. konferenca SGEM 2019 28. 6.-7. 7. 2019, Bolgarija

IME DOGODKA: 19th International Multidisciplinary Scientific GeoConference ”Earth & Planetary Sciences”

TERMIN: 28. junij – 7. julij 2019

LOKACIJA: Albena Complex, Kongresni center Paradise Blue, Bolgarija

OPIS: Že devetnajstič se bo v začetku poletja odvijala vplivna in prestižna SGEM konferenca znanstvene skupnosti.

Na enem mestu se bodo srečali znanstveniki, raziskovalci, učitelji in ostali predstavniki akademskega, raziskovalnega in izobraževalnega okolja ter javnih in svetovalnih organizacij iz celotnega sveta. Tematsko bo pokritih 28 znanstvenih področij, med drugim tudi informatika, energetika, čiste, nano, bio in zelene tehnologije.

Ključno izhodišče srečanja je predlaganje možnih rešitev in odgovorov na izzive sodobnega sveta glede globalnih sprememb, obenem pa podkrepiti prizadevanja za vključitev presoje okoljskih tematik v politično-odločevalski proces z mislijo na prihodnje generacije in njihovih možnosti.

Na konferenci bo možno sodelovati tudi s prispevki, katerih povzetke zbirajo vse do 15. aprila 2019.

REGISTRACIJA: je na voljo na spletni strani konference.

DODATNE INFORMACIJE: o dogodku, načinih sodelovanja, stroških in lokaciji si je možno ogledati na uradni spletni strani.

Dvostranska srečanja na francoskem sejmu interneta stvari, umetne inteligence in robotike 10.-11. 4. 2019, Francija

IME DOGODKA: #SIDOmatch19 – Brokerage event IoT, AI & Robotics

TERMIN: 10. in 11. april 2019

LOKACIJA: Lyon Convention Center, Francija

OPIS: Vodilni francoski dogodek SIdO se bo letos poleg interneta stvari usmeril tudi na področji umetne inteligence in robotike.

V prvi vrsti je sejem namenjen zasebnim in javnim podjetjem, grozdom in raziskovalnim institucijam. Pričakuje se preko 10.000 obiskovalcev, dobrih 450 razstavljavcev in preko 200 govornikov na več kot 80 konferencah. Obravnavane bodo aktualne tematike na vseh temeljnih področjih dogodka, pri čemer bo poudarek tudi na industriji in dobavnih verigah, transportu, energetiki in infrastrukturi, mobilnosti in pametnih mestih, zdravju, tehnologijah v prehrambeni industriji in na potrošniški izkušnji.

Udeleženci se boste lahko seznanili s predstavniki drugih podjetij in institucij na omenjenih področjih sejma na 20-minutnih dvostranskih srečanjih #SIDOmatch19 v organizaciji Auvergne-Rhône-Alpes Entreprises, Enterprise Europe Network in ostalih.

Srečanja se bodo odvijala v dopoldanskem in popoldanskem času na oba dneva dogodka SIdO, kjer se boste lahko predstavili ostalim udeležencem na predhodno dogovorjenih sestankih in navezali stike za prihodnje izzive.

REGISTRACIJA je priporočljiva za brezplačno udeležbo na dogodku SIdO preko spletnega obrazca, saj se brez predhodne registracije obračuna vstopnina v višini 50 evrov na dogodku samem. Za sodelovanje na brezplačnih dvostranskih srečanjih #SIDOmatch19 dodatno sprejemajo prijave preko spletne platforme do 9. aprila 2019.

DODATNE INFORMACIJE o dogodku SIdO lahko pridobite preko uradne strani sejma, o dvostranskih srečanjih pa so na voljo naprijavni platformi.