Dan odprtih vrat 2019 23. 3. 2019, Ljubljana

Letošnjo sedemdeseto obletnico Instituta ”Jožef Stefan” smo pričeli z Dnevom odprtih vrat, ki je potekal minulo soboto.

Vodeni ogledi odsekov, centrov in laboratorijev so potekali vsako polno uro od devete ure naprej. Obiskovalci so se lahko neposredno seznanili z raziskovalnim delom glede na izbrani program. Le-ti so obsegali vprašanja o vesolju in življenju, o božjih delcih in njegovih večjih bratih, na kakšen način gradimo sodoben svet in kako je pravzaprav sestavljen (atomi, molekule), o svetu v malem (mikroskopiji), kot tudi o vsebinah o stičišču naravnega in digitalnega, življenja v čipih in čipov za življenje.

Že tako raznovrstne in praktično naravnane vsebine je obogatila vedno odlično obiskana Šola eksperimentalne kemije z zanimivimi in navdušujočimi preizkusi, dodatno pa je pred glavno stavbo Instituta potekala predstavitev virtualne resničnosti, obiskovalci pa so se lahko preizkusili tudi na posebno zasnovanem kolesu, ki je s poganjanjem proizvajal električno energijo.

Vzporedno z dogajanjem na Jamovi cesti 39 v Ljubljani, je bil organiziran brezplačen povratni avtobusni prevoz do Reaktorskega centra v Podgorici. Poleg raziskovalnega reaktorja TRIGA in razstave o jedrski tehnologiji, je program vključeval še oglede edinega slovenskega pospeševalnika TANDETRON, Odseka za znanosti o okolju in Centra za energetsko učinkovitost.

Obisk dogodka Dan odprtih vrat Instituta ”Jožef Stefan” je odlična priložnost za podjetja, da si ogledajo laboratorije Instituta in tako dobijo prvi vtis o možnostih sodelovanja, kar pripomore k vzpostavitvi novih sodelovanj med raziskovalnimi odseki IJS in gospodarstvom, kar je tudi cilj Konzorcija za prenos tehnologij iz JRO v gospodarstvo (KTT).

Sončen dan je privabil prve obiskovalce na osrednji prizorišči Instituta že pred deveto uro, mnogi pa so se zadržali tudi po izteku ogledov. Obiskovalci vseh starosti so nas obiskali iz celotne Slovenije, nekaj pa jih je bilo tudi iz tujine. Dogodek je bil odličen uvod v 27. Dneve Jožefa Stefana, ki se nadaljujejo v teh dneh z bogatim programom in ostalimi aktivnostmi.

4th edition of EEN Brokerage Event at ICT Spring 2019 21.-22. 5. 2019

IME DOGODKA: 4th edition of EEN Brokerage Event at ICT Spring 2019

TERMIN: 21.-22. maj 2019

LOKACIJA: European Convention Center Luxembourg

OPIS: ICT Spring je dvodnevna tehnološka konferenca mednarodnega pomena, ki na enem mestu združuje profesionalce in predstavnike gospodarstva.

Letos se pričakuje preko 5.000 udeležencev iz več kot 72 držav, zastopanih bo nad 500 podjetij in številni priznani govorci bodo predstavili svoje poglede in izkušnje. Konferenca nudi priložnost pridobivanja novega znanja, seznanitvijo s t.i. FinTech industrijo in tudi področjem vesoljskih tehnologij.

Vzporedno bodo potekala dvostranska srečanja pod okriljem Enterprise Europe Network – The B2Fair, ki se od tovrstnih srečanj razlikuje predvsem po navezovanju na trgovske sejme. Posebna sklopa srečanj bosta s področja 1) FinTech industrije v sodelovanju z Luxembourg House of Fintech (LHoFT) in 2) mentoriranja zagonskih podjetij glede različnih tematik kot so faza hitre rasti, investicijskih priložnosti in podobno.

REGISTRACIJA: je možna preko prijavnega obrazca.

DODATNE INFORMACIJE: so na voljo na spletnih straneh konference ICT Spring 2019 in B2Fair, kjer so na voljo tudi podatki o višini vstopnine za posamezne dele dogodka (do 1. aprila 2019 veljajo nižje cene za dvostranska srečanja).

Post-doktorska štipendija za razvoj optičnih aktivnih filmov April 2019, Luksemburg

Na Luxembourg Institute of Science and Technology (LIST) se znotraj programa Marie Skłodowska-Curie actions (MSCA) odpira možnost individualnega štipendiranja doktorskega študenta iz katerekoli države in katerekoli starosti, ki bo do septembra 2019 zaključil z doktorsko tezo oziroma post-doktorskega raziskovalca, ki išče nove priložnosti (v vrhunskem okolju v Luksemburgu).

LIST se ukvarja z razvojem naprednih tehnologij in inovativnih produktov in storitev industriji in družbi. Njihove rešitve prihajajo iz področij energetike, informacijsko-komunikacijskih tehnologij, telekomunikacij, okolja, kmetijstva in napredne proizvodnje materialov. Zaradi ustrezne lokacije predstavljajo pomembno stičišče med univerzo, državnimi agencijami in industrijskimi grozdi. Na treh oddelkih zaposlujejo preko 150 zaposlenih.

Priložnost za štipendiranje se omogoča v oddelku The Material Research and Technology (MRT) department, kjer izvajajo aktivnosti povezane z naprednimi materiali, nanotehnologijami in uspešno implementacijo raziskav v uporabne tehnologije in trajnostnimi polimernimi materiali.

Skupino vodi dr. Habibi in v konkretnem primeru se želijo posvetiti razvoju optičnih aktivnih filmov z visoko mehansko zmogljivostjo, osnovano na obnovljivih gradnikih z uporabo zelene kemije (ang. optically active films with high mechanical performances based on renewable building blocks and using green chemistry).

Prijave sprejema dr. Charles Betz preko elektronskega naslova charles.betz@luxinnovation.lu najkasneje do 30. aprila 2019 oziroma čim prej z namenom pravočasne priprave raziskovalnega projekta.

Za vključitev v shemo MSCA se bo pripravilo raziskovalni predlog skupaj z luksemburškim institutom, ki bo v postopku nudil podporo. Oddaja končnega predloga je septembra 2019, medtem ko se bo projekt pričel izvajati tekom leta 2020. Priložnost štipendiranja vključuje plačo, stroške potovanja in izobraževanja, kot tudi morebitni družinski dodatek.

EUSIC – Evropsko tekmovanje za boj proti plastičnim odpadkom 4. 4. 2019

IME DOGODKA: European Social Innovation Competition 2019

TERMIN: 4. april 2019 do 12:00 (CET)

OPIS: Evropska komisija že sedmo leto organizira tekmovanje v spomin Diogu Vasconcelosu, pionirju na področju družbenih inovacij, z namenom podpore idej in ustvarjanju mreže inovatorjev, ki bodo spreminjali družbo na bolje. Tema letošnjega izziva je soočanje s plastičnim odpadki.

Splošni kriteriji ocenjevanja prejetih prijav bodo temeljili na inovativnosti in internacionalizaciji ideje, njenega splošnega dosega, vzdržnosti in možnosti za rast. Izmed vseh prejetih prijav bo sprva izbranih 30 finalistov (maj 2019), katerim se bo omogočil program strokovne podpore. Naslednjih 10 finalistov bo imelo priložnost predstaviti svojo idejo (pitch) v Bruslju in izmed njih bodo izbrani končni trije, ki bodo nagrajeni tudi z nagrado v višini 50.000 evrov.

V naslednjem letu bodo izbrani sodelujoči imeli priložnost tudi vključiti se v tretjo fazo tekmovanja, kjer bo nagrajena tista ideja, ki bo dosegla največji učinek v vsakdanjem življenju.

REGISTRACIJA je možna do 4. aprila do 12. ure (CET) preko spletne strani.

DODATNE INFORMACIJE: o posameznih fazah, kriterijih in ostalem so na voljo na spletni strani EUSIC.

Konferenca ”Boosting Innovation for EU Industry” 3. 4. 2019, Ljubljana

IME DOGODKA: Boosting Innovation for EU Industry: Industrial Infrastructures & Open Innovation Ecosystems

TERMIN: 3. april 2019 od 9:00 do 16:30

LOKACIJA: Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, Ljubljana

OPIS: Potrebe po dostopu do odprtih inovacijskih ekosistemov so čedalje bolj izrazitejše, predvsem zaradi njihove pomembne vloge pri razvoju novih tehnologij, testiranju ter postopkih validacije in certificiranja. Vseeno so lahko stroški za zagonska, mala in srednje velika podjetja dostikrat zelo visoki, zato Evropska komisija skupaj z državami članicami sodeluje pri razvoju raznovrstnih orodij odprtih inovacij z namenom podpore hitrejšega razvojnega cikla novih proizvodov kot tudi razširjanja inovacij na trg in omogočanje razpoložljivosti finančnih virov.

V organizaciji Evropske komisije in Slovenskega gospodarskega in raziskovalnega združenja bo v začetku aprila potekala mednarodna konferenca, kjer bodo vidni predstavniki evropskih in slovenskih institucij naslovili omenjene izzive, obenem pa tudi predstavili vzorčne primere inoviranja in podali predloge za nadaljnje izboljšave odprtega inovacijskega ekosistema.

Vzporedno s konferenco bodo v popoldanskem času izvedena tudi dvostranska srečanja med podjetji, raziskovalnimi institucijami, univerzami, agencijami, grozdi in drugimi akterji iz Slovenije in okolice.

Konferenca bo potekala v angleškem jeziku.

REGISTRACIJA je možna preko prijavne platforme boosting-innovation-2019.b2match.io do 3. aprila 2019, kjer so na voljo tudi dodatne informacije in kontakti.

Matchmaking Event na Hannover Messe 2019 1.–5. 4. 2019, Hannover – Nemčija

IME DOGODKA: B2FAIR Business to Fairs Hannover Messe 2019TERMIN: 1. – 5. april 2019

LOKACIJA: Hannover Messe, Global Business & Markets, Hannover, Nemčija

OPIS: Center za prenos tehnologiji in inovacij na Institutu »Jožef Stefan« je so-organizator 15. Mednarodnega partnerskega dogodka B2FAIR »Business to Fairs«, ki bo potekal med 1. in 5. aprilom 2019 na Hanover Messe, enem največjih industrijsko – trgovskih sejmov na svetu. Na dogodku bodo organizirani vnaprej dogovorjeni B2B sestanki med udeleženci dogodka s poudarkom na vodilni vlogi digitalizacije v industriji in sodelovanju s strokovnjaki s tega področja. Dodatno bosta vključeni tudi novi kategoriji: pitchi in virtualni kotiček.

POGOJI SODELOVANJA:
Udeležba na B2B sestankih med udeleženci dogodka: brezplačno za podjetja, ki se prijavijo do 15. februarja 2019. Za ohranitev kakovosti dogodka se bo zaračunala pristopnina v višini 150 EUR, če bo prijavitelj preklical svojo udeležbo.

Po 15. februarju 2019 bodo stroški za sodelovanje naslednji: razstavljavci: 119 EUR / obiskovalci 119 EUR vsak dodatni udeleženec 75 EUR za podjetje.

REGISTRACIJA je možna na tej povezavi.

DODATNE INFORMACIJE so na tej povezavi.

V primeru vprašanj in želje po pomoči pri pripravi dobrega opisa tehnološke ali poslovne ponudbe oz. povpraševanja vaše organizacije nam lahko pišete na tehnologije@ijs.si.

Oktobrska delavnica o spodbujanju malih in srednje velikih podjetij ter krožnemu gospodarstvu

Center za prenos tehnologij in inovacij (CTT) se je pred časom na Dunaju udeležil delavnice Evropskega centra za znanje o učinkovitosti virov EREK z nazivom »Let’s Help SMEs to go Circular«, katere osrednja tema je bila vloga grozdov pri spodbujanju inovacij malih in srednje veliki podjetij (MSP) ter razvoju krožnega gospodarstva.

V okviru delavnice je CTT predstavil projekt KET4CleanProduction, ki se usmerja v pomoč malim in srednje velikim podjetjem (MSP) pri vseevropskem dostopu do tehnološko-razvojnih storitev na področju čiste proizvodnje. Osrednji del predstavitve je bil tudi KET4CleanProduction Micro Grants projekt, ki se je že udejanil preko sodelovanja Instituta ”Jožef Stefan” s tujo raziskovalno ustanovo Bay Zoltan ter slovenskim podjetjem Brinox d.o.o.

Več o dogodku si je mogoče prebrati na povezavi.

Delavnica: Razvoj poslovnih modelov z metodo Design Thinking (1. del) 16. april 2019 ob 10:30 v Veliki predavalnici na Institutu ”Jožef Stefan”

Na Delavnico: Razvoj poslovnih modelov z metodo ”Design Thinking” (1. del) vabimo spin-out time v nastajanju in druge podjetne raziskovalce Instituta “Jožef Stefan” in drugih javnih raziskovalnih organizacij. Na dogodku sodelujejo strokovnjaki Centra za prenos tehnologij in inovacij in vabljeni zunanji strokovnjaki, partnerji centra, izkušeni podjetniki in bivši sodelavci instituta.

Dr. Rok Stritar, docent na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, strokovnjak s področja ”Design Thinking”, bo udeležencem delavnice predstavil metodologijo razvoja poslovnega modela z metodo Design Thinking. V okviru delavnice je predviden praktikum z uporabo konkretnih primerov izbranih invencij, ki jih raziskovalci načrtujejo tržiti in v ta namen razvijajo poslovni model.

Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, strokovnjak za odcepljena podjetja, koordinator dogodkov, Certified Licensing Professional – CLP.

PROGRAM (10:30 – 14:00)

–    predstavitev in utemeljitev metode “Design Thinking” kot univerzalnega pristopa za reševanje kompleksnih in slabo strukturiranih problemov, kamor spada tudi zasnova poslovnega modela podjetja,
–    uporaba ”Design Thinking” za razvoj poslovnega modela podjetja,
–    predstavitev faz poteka procesa in umestitev projektov udeležencev,
–    razumevanje in definicija izzivov kot temelja razvoja uspešnih produktov,
–    vaje iz razumevanja in definicije izzivov,
–    odgovori na konkretna vprašanja udeležencev na temo njihovih projektov.

Prijava

Poslovni Stand-up zajtrk – “Spoznaj mentorja” 16. april 2019 ob 9. uri v sobi C86 na Institutu ”Jožef Stefan”

V okviru podpornih storitev inovativnega okolja Instituta “Jožef Stefan” organiziramo spoznavno, neformalno, enourno druženje ob kavi in rogljičku: “Stand-up zajtrk – spoznajmo se in spoznajmo mentorja”Na dogodek so vabljeni spin-out timi v nastajanju in drugi podjetni raziskovalci Instituta “Jožef Stefan”. Na dogodku sodelujejo strokovnjaki Centra za prenos tehnologij in inovacij in vabljeni zunanji strokovnjaki, partnerji centra, izkušeni podjetniki in bivši sodelavci instituta.

Namen dogodka je, da se (bolje) spoznamo in takoj ali kasneje pomagamo z organizacijo mentoriranj in svetovanj ekspertov Centra za prenos tehnologij in inovacij in zunanjih ekspertov, izkušenih podjetnikov, ki jih združujemo v neformalno mrežo podpornikov, ki bodo soustvarjali okolje za ustanavljenje podjetij.

Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, strokovnjak za odcepljena podjetja, koordinator dogodkov, Certified Licensing Professional – CLP.

Prijava

Vabilo na 13. Zbor Združenja SI-TT

Spoštovani člani Združenja SI-TT,

vljudno vabljeni na 13. zbor članov Združenja SI-TT, ki bo potekal korespondenčno do 29.3.2018, in sicer v skladu s spodaj posredovanimi gradivi in glasovanjem prek elektronskega obrazca na tej povezavi: Glasovanje – klikni tu.

DNEVNI RED:

Imenovanje delovnih organov zbora članov (delovnega predsedstva, zapisnikarja, dveh overiteljev zapisnika in verifikacijske komisije) ter sprejem dnevnega reda
1. Obravnava poročila o delu in finančnega poročila Združenja SI-TT za leto 2017
2. Obravnava programa dela Združenja SI-TT in finančnega načrta Združenja SI-TT za leto 2018
3. Razno

Vnaprej se vam najlepše zahvaljujemo za udeležbo.

S spoštovanjem,
dr. Levin Pal, sekretar Združenja SI-TT

19.03.12_Vabilo na 13 Zbor članov Združenja SI-TT

GRADIVA se nahajajo na povezavi spodaj:

13. zbor članov Združenja SI-TT