|
4th edition of EEN Brokerage Event at ICT Spring 2019 21.-22. 5. 2019
IME DOGODKA: 4th edition of EEN Brokerage Event at ICT Spring 2019
TERMIN: 21.-22. maj 2019
LOKACIJA: European Convention Center Luxembourg
OPIS: ICT Spring je dvodnevna tehnološka konferenca mednarodnega pomena, ki na enem mestu združuje profesionalce in predstavnike gospodarstva.
Letos se pričakuje preko 5.000 udeležencev iz več kot 72 držav, zastopanih bo nad 500 podjetij in številni priznani govorci bodo predstavili svoje poglede in izkušnje. Konferenca nudi priložnost pridobivanja novega znanja, seznanitvijo s t.i. FinTech industrijo in tudi področjem vesoljskih tehnologij.
Vzporedno bodo potekala dvostranska srečanja pod okriljem Enterprise Europe Network – The B2Fair, ki se od tovrstnih srečanj razlikuje predvsem po navezovanju na trgovske sejme. Posebna sklopa srečanj bosta s področja 1) FinTech industrije v sodelovanju z Luxembourg House of Fintech (LHoFT) in 2) mentoriranja zagonskih podjetij glede različnih tematik kot so faza hitre rasti, investicijskih priložnosti in podobno.
REGISTRACIJA: je možna preko prijavnega obrazca.
DODATNE INFORMACIJE: so na voljo na spletnih straneh konference ICT Spring 2019 in B2Fair, kjer so na voljo tudi podatki o višini vstopnine za posamezne dele dogodka (do 1. aprila 2019 veljajo nižje cene za dvostranska srečanja).
Post-doktorska štipendija za razvoj optičnih aktivnih filmov April 2019, Luksemburg
Na Luxembourg Institute of Science and Technology (LIST) se znotraj programa Marie Skłodowska-Curie actions (MSCA) odpira možnost individualnega štipendiranja doktorskega študenta iz katerekoli države in katerekoli starosti, ki bo do septembra 2019 zaključil z doktorsko tezo oziroma post-doktorskega raziskovalca, ki išče nove priložnosti (v vrhunskem okolju v Luksemburgu).
LIST se ukvarja z razvojem naprednih tehnologij in inovativnih produktov in storitev industriji in družbi. Njihove rešitve prihajajo iz področij energetike, informacijsko-komunikacijskih tehnologij, telekomunikacij, okolja, kmetijstva in napredne proizvodnje materialov. Zaradi ustrezne lokacije predstavljajo pomembno stičišče med univerzo, državnimi agencijami in industrijskimi grozdi. Na treh oddelkih zaposlujejo preko 150 zaposlenih.
Priložnost za štipendiranje se omogoča v oddelku The Material Research and Technology (MRT) department, kjer izvajajo aktivnosti povezane z naprednimi materiali, nanotehnologijami in uspešno implementacijo raziskav v uporabne tehnologije in trajnostnimi polimernimi
Skupino vodi dr. Habibi in v konkretnem primeru se želijo posvetiti razvoju optičnih aktivnih filmov z visoko mehansko zmogljivostjo, osnovano na obnovljivih gradnikih z uporabo zelene kemije (ang. optically active films with high mechanical performances based on renewable building blocks and using green chemistry).
Prijave sprejema dr. Charles Betz preko elektronskega naslova charles.betz@luxinnovation.lu
Za vključitev v shemo MSCA se bo pripravilo raziskovalni predlog skupaj z luksemburškim institutom, ki bo v postopku nudil podporo. Oddaja končnega predloga je septembra 2019, medtem ko se bo projekt pričel izvajati tekom leta 2020. Priložnost štipendiranja vključuje plačo, stroške potovanja in izobraževanja, kot tudi morebitni družinski dodatek.
EUSIC – Evropsko tekmovanje za boj proti plastičnim odpadkom 4. 4. 2019
IME DOGODKA: European Social Innovation Competition 2019
TERMIN: 4. april 2019 do 12:00 (CET)
OPIS: Evropska komisija že sedmo leto organizira tekmovanje v spomin Diogu Vasconcelosu, pionirju na področju družbenih inovacij, z namenom podpore idej in ustvarjanju mreže inovatorjev, ki bodo spreminjali družbo na bolje. Tema letošnjega izziva je soočanje s plastičnim odpadki.
Splošni kriteriji ocenjevanja prejetih prijav bodo temeljili na inovativnosti in internacionalizaciji ideje, njenega splošnega dosega, vzdržnosti in možnosti za rast. Izmed vseh prejetih prijav bo sprva izbranih 30 finalistov (maj 2019), katerim se bo omogočil program strokovne podpore. Naslednjih 10 finalistov bo imelo priložnost predstaviti svojo idejo (pitch) v Bruslju in izmed njih bodo izbrani končni trije, ki bodo nagrajeni tudi z nagrado v višini 50.000 evrov.
V naslednjem letu bodo izbrani sodelujoči imeli priložnost tudi vključiti se v tretjo fazo tekmovanja, kjer bo nagrajena tista ideja, ki bo dosegla največji učinek v vsakdanjem življenju.
REGISTRACIJA je možna do 4. aprila do 12. ure (CET) preko spletne strani.
DODATNE INFORMACIJE: o posameznih fazah, kriterijih in ostalem so na voljo na spletni strani EUSIC.
Konferenca ”Boosting Innovation for EU Industry” 3. 4. 2019, Ljubljana
IME DOGODKA: Boosting Innovation for EU Industry: Industrial Infrastructures & Open Innovation Ecosystems
TERMIN: 3. april 2019 od 9:00 do 16:30
LOKACIJA: Ekonomska fakulteta, Kardeljeva ploščad 17, Ljubljana
OPIS: Potrebe po dostopu do odprtih inovacijskih ekosistemov so čedalje bolj izrazitejše, predvsem zaradi njihove pomembne vloge pri razvoju novih tehnologij, testiranju ter postopkih validacije in certificiranja. Vseeno so lahko stroški za zagonska, mala in srednje velika podjetja dostikrat zelo visoki, zato Evropska komisija skupaj z državami članicami sodeluje pri razvoju raznovrstnih orodij odprtih inovacij z namenom podpore hitrejšega razvojnega cikla novih proizvodov kot tudi razširjanja inovacij na trg in omogočanje razpoložljivosti finančnih virov.
V organizaciji Evropske komisije in Slovenskega gospodarskega in raziskovalnega združenja bo v začetku aprila potekala mednarodna konferenca, kjer bodo vidni predstavniki evropskih in slovenskih institucij naslovili omenjene izzive, obenem pa tudi predstavili vzorčne primere inoviranja in podali predloge za nadaljnje izboljšave odprtega inovacijskega ekosistema.
Vzporedno s konferenco bodo v popoldanskem času izvedena tudi dvostranska srečanja med podjetji, raziskovalnimi institucijami, univerzami, agencijami, grozdi in drugimi akterji iz Slovenije in okolice.
Konferenca bo potekala v angleškem jeziku.
REGISTRACIJA je možna preko prijavne platforme boosting-innovation-2019.
Matchmaking Event na Hannover Messe 2019 1.–5. 4. 2019, Hannover – Nemčija
|
|
Oktobrska delavnica o spodbujanju malih in srednje velikih podjetij ter krožnemu gospodarstvu
Center za prenos tehnologij in inovacij (CTT) se je pred časom na Dunaju udeležil delavnice Evropskega centra za znanje o učinkovitosti virov EREK z nazivom »Let’s Help SMEs to go Circular«, katere osrednja tema je bila vloga grozdov pri spodbujanju inovacij malih in srednje veliki podjetij (MSP) ter razvoju krožnega gospodarstva.
V okviru delavnice je CTT predstavil projekt KET4CleanProduction, ki se usmerja v pomoč malim in srednje velikim podjetjem (MSP) pri vseevropskem dostopu do tehnološko-razvojnih storitev na področju čiste proizvodnje. Osrednji del predstavitve je bil tudi KET4CleanProduction Micro Grants projekt, ki se je že udejanil preko sodelovanja Instituta ”Jožef Stefan” s tujo raziskovalno ustanovo Bay Zoltan ter slovenskim podjetjem Brinox d.o.o.
Več o dogodku si je mogoče prebrati na povezavi.
Delavnica: Razvoj poslovnih modelov z metodo Design Thinking (1. del) 16. april 2019 ob 10:30 v Veliki predavalnici na Institutu ”Jožef Stefan”
Na Delavnico: Razvoj poslovnih modelov z metodo ”Design Thinking” (1. del) vabimo spin-out time v nastajanju in druge podjetne raziskovalce Instituta “Jožef Stefan” in drugih javnih raziskovalnih organizacij. Na dogodku sodelujejo strokovnjaki Centra za prenos tehnologij in inovacij in vabljeni zunanji strokovnjaki, partnerji centra, izkušeni podjetniki in bivši sodelavci instituta.
Dr. Rok Stritar, docent na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, strokovnjak s področja ”Design Thinking”, bo udeležencem delavnice predstavil metodologijo razvoja poslovnega modela z metodo Design Thinking. V okviru delavnice je predviden praktikum z uporabo konkretnih primerov izbranih invencij, ki jih raziskovalci načrtujejo tržiti in v ta namen razvijajo poslovni model.
Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, strokovnjak za odcepljena podjetja, koordinator dogodkov, Certified Licensing Professional – CLP.
PROGRAM (10:30 – 14:00)
– predstavitev in utemeljitev metode “Design Thinking” kot univerzalnega pristopa za reševanje kompleksnih in slabo strukturiranih problemov, kamor spada tudi zasnova poslovnega modela podjetja,
– uporaba ”Design Thinking” za razvoj poslovnega modela podjetja,
– predstavitev faz poteka procesa in umestitev projektov udeležencev,
– razumevanje in definicija izzivov kot temelja razvoja uspešnih produktov,
– vaje iz razumevanja in definicije izzivov,
– odgovori na konkretna vprašanja udeležencev na temo njihovih projektov.
Poslovni Stand-up zajtrk – “Spoznaj mentorja” 16. april 2019 ob 9. uri v sobi C86 na Institutu ”Jožef Stefan”
V okviru podpornih storitev inovativnega okolja Instituta “Jožef Stefan” organiziramo spoznavno, neformalno, enourno druženje ob kavi in rogljičku: “Stand-up zajtrk – spoznajmo se in spoznajmo mentorja”. Na dogodek so vabljeni spin-out timi v nastajanju in drugi podjetni raziskovalci Instituta “Jožef Stefan”. Na dogodku sodelujejo strokovnjaki Centra za prenos tehnologij in inovacij in vabljeni zunanji strokovnjaki, partnerji centra, izkušeni podjetniki in bivši sodelavci instituta.
Namen dogodka je, da se (bolje) spoznamo in takoj ali kasneje pomagamo z organizacijo mentoriranj in svetovanj ekspertov Centra za prenos tehnologij in inovacij in zunanjih ekspertov, izkušenih podjetnikov, ki jih združujemo v neformalno mrežo podpornikov, ki bodo soustvarjali okolje za ustanavljenje podjetij.
Dogodek moderira: mag. Robert Blatnik, višji strokovnjak za upravljanje s tehnologijami, strokovnjak za odcepljena podjetja, koordinator dogodkov, Certified Licensing Professional – CLP.
Vabilo na 13. Zbor Združenja SI-TT
Spoštovani člani Združenja SI-TT,
vljudno vabljeni na 13. zbor članov Združenja SI-TT, ki bo potekal korespondenčno do 29.3.2018, in sicer v skladu s spodaj posredovanimi gradivi in glasovanjem prek elektronskega obrazca na tej povezavi: Glasovanje – klikni tu.
DNEVNI RED:
Imenovanje delovnih organov zbora članov (delovnega predsedstva, zapisnikarja, dveh overiteljev zapisnika in verifikacijske komisije) ter sprejem dnevnega reda
1. Obravnava poročila o delu in finančnega poročila Združenja SI-TT za leto 2017
2. Obravnava programa dela Združenja SI-TT in finančnega načrta Združenja SI-TT za leto 2018
3. Razno
Vnaprej se vam najlepše zahvaljujemo za udeležbo.
S spoštovanjem,
dr. Levin Pal, sekretar Združenja SI-TT
19.03.12_Vabilo na 13 Zbor članov Združenja SI-TT
GRADIVA se nahajajo na povezavi spodaj: